Marka
Berrikusi markaren nortasun-elementuen diseinua proiektuaren helburuak eta abiapuntua integratuz garatu da.
Berrikusi markaren nortasun-elementuen diseinua proiektuaren helburuak eta abiapuntua integratuz garatu da.
Denok gaude harro bizi garen herri eta hiriekin, eta eskaintzen diguten guztiaz gozatzea gustatzen zaigu. Dendak, ostalaritza eta zerbitzuak. Kirolak, kultura, aisia eta entretenimendua.
Hala ere, dena oso azkar aldatzen da, eta, pixkanaka, kontsumitzeko eta bizitzeko modu berriekin konektatzea lortzen ez duten alderdietatik aldentzen gara.
Baina gure herri eta hiriek oinarri sendoak dituzte birsortzeko eta berriz aurkituak izateko.
Horregatik, Berrikusi logotipoak fenix hegazti bat gogorarazten du, denok birjaiotze batekin lotzen duguna (bere errautsetatik). Sinbolo hori aukeratzeak Laudio herria omentzea ere badakar, Berrikusi proiektu pilotuaren protagonista izan baita, eta haren siluetak hegazti mitologiko hori gogorarazten du mapan.
Berrikusi programaren helburua da biztanleek bizilagunekin eta turistekin duten lotura berrezartzea, beren jarduerez, zerbitzuez eta produktuez intentsitatez goza dezaten berriro.
Izan ere, tokiko ekonomiak berraktibatuz, populazio horien bizi-kalitatea handitzen da.
Berrikusi tokiko ekonomiak berpizteko bidea da. Pertsonek beren kaleetan aurkituko dutenaren balioa berrikus dezaten.
Begirada berri batekin hasten da dena.