Berriro, zurea
Hiriko merkataritza-enpresen jarduera beren artean lotuta dago eta herri bateko bizilagunen bizitzaren egunarekin lotuta dago. Horregatik, Berrikusi dinamizatzeko estrategiak barne hartzen ditu elikaduraren, pertsonaren ekipamenduaren, etxearen, zerbitzuen eta ostalaritzaren sektoreak, baina baita turismoarekin, kulturarekin, kirolarekin, aisialdiarekin eta entretenimenduarekin lotutako jarduerak ere.
Berrikusi proiektuan, dinamizazio-estrategiaren helburua da biztanleek bizilagunekin eta bisitatzen dituzten turistekin duten lotura berrezartzea, eta era guztietako jarduera, zerbitzu eta produktuez gozatzeko aukera ematea.
Hori modu aktiboan egiten da, auzokideen eta turisten beharrak eta igurikimenak ezagutuz, denbora errealean ikasiz tresna espezifikoak erabiliz eta ikaskuntza hori proposamenak eguneratzen jarraitzeko erabiliz.
Horrekin, saltoki bakoitzeko erosketa-esperientzien balioa handitzeaz gain, handitu egiten da. Hiriko merkataritza-eremuak oro har eskaintzen duen balioak ere berdin egiten du, eta populazio horien bizi-kalitatea hobetzen du.
Izan ere, populazio horien bizi-kalitatea handitzea bertako ekonomiak suspertzeko modu ona da.