Lorpenak eta emaitzak
Lehen Berrikusi proiektua Laudion jarri zen abian 2021aren amaieran, Laudio Berrikusi aplikazioaren aurkezpenarekin. Lehen urtean, bost belaunalditako 2500 erabiltzaile lortu ditu.
Lehen Berrikusi proiektua Laudion jarri zen abian 2021aren amaieran, Laudio Berrikusi aplikazioaren aurkezpenarekin. Lehen urtean, bost belaunalditako 2500 erabiltzaile lortu ditu.
Denbora horretan, ia 300 proposamen jaso dituzte erabiltzaileek kultura-, kirol- eta merkataritza-arloetan. Inkestetan, jokoetan, lehiaketetan eta zozketetan parte hartu dute. Enplegu- eta prestakuntza-eskaintzak jaso dituzte, zerbitzuko informazioa kontsultatu dute eta aisialdirako planak aurkitu dituzte.
Horren guztiaren ondorioz, lehen urtean, Laudio Berrikusi kale birtual bihurtu da, eta milioi bat pertsona baino gehiago igaro dira bertatik.
2022aren amaieran, Zumarraga Berrikusi izeneko proiektu berri bat jarri da abian, bere aplikazio propioarekin, non Azokak, Antioko Ermitak eta Zumarragako beste baliabide kultural eta turistiko batzuek rol protagonista duten.
2022an, Laudio Berrikusi proiektuak akzesit ohoretsua lortu du 2022ko Barne Merkataritzako Sari Nazionalen deialdian, Merkataritza Zentro Irekien kategorian, eta 2022ko Merkataritzako Euskadi Saria irabazi duen proiektua izan da. Bi kasuetan, tokiko merkataritzaren dinamizazioaren zerbitzura jarritako berrikuntza, bitartekoak eta ekintzak aitortu dira.